Tuesday, October 7, 2008

Aidilfitri



eid.

=) festive!

of course these kinds of events, the kids are the most excited lot. since my house the baby pon da besar so the suasana in the house not as meriah. but wait till we go to umah maktok, umah wan.. huu... many people say raya kat bandar tak semeriah raya kat kampung.. herm..

well, as someone yang takde kampung i cannot really agree or disagree la with that. because this is the only way i ever knew how to spend raya. cukup meriah =)my first cousins je da ade lebey kurang 60 org. huuu.. campur lagi anak2 my cousins yang da kawen.. meriah!

tambah lagi both my parents' families mmg basically local. selangorian. (my penang tokwan's siblings pon byk dah pindah sini). so my cuti up to raya ke5 pon tak sempat lagi abeskan berkunjung rumah sedara mara. but as the saying goes (walaupun tak berapa betul), puasa sebulan so raya pon sebulan la.. sempat lagi.. hihi..

family and friends,
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin

1 comment:

Nadia.M said...

canteknye dia pakai baju hijau dan tudung lilit2 ^_^